Reserveren
Welkom bij

Eetcafé Jo&Co

De eetkamer van Purmerend
Over ons

Heerlijk eten bij Jo&Co

Eetcafé Jo&Co op de Koemarkt in Purmerend nodigt je uit om aan te schuiven. Wij ontvangen je met open armen in ons eetcafé! Bij Jo&Co draait het om gezelligheid, een goede sfeer én gewoon lekker eten.

Onze menukaart is geïnspireerd op de Franse keuken en je vindt er klassiekers zoals de allerlekkerste carpaccio, spareribs en tomatensoep. We verrassen je ook graag met bijzondere en seizoensgebonden gerechten en ons maandmenu dat we buiten de kaart om aanbieden.

Bekijk menukaart
Groepen

Iets te vieren?

Bij Jo&Co ontvangen we graag groepen! Vanaf 10 personen hebben we speciale groepsmenu’s. Voor groepen raden we aan om even telefonisch te reserveren via om jullie wensen te bespreken.
Wat onze klanten zeggen

Reviews

  • Gisteravond ben ik met mijn familie uiteten geweest voor de verjaardag van mijn volwassen broer met Downsyndroom. Naast dat het eten hartstikke lekker was, was het personeel ook nog eens super vriendelijk en attent. Ik en mijn partner eten geen vlees, maar voor de vlees eters en mijn broer die dol is op sate gingen we gewoon naar jo en co. Mijn ervaring is dat vaak wanneer een restaurant vooral vlees serveert, de vega opties vooral op de kaart staan om ze op de kaart te hebben. Maar we werden positief verrast, want hoeveel er niet veel opties waren, waren de vegatarische opties wel erg lekker! Het eten voor mijn broer moest ivm slikproblemen gepureerd worden. Dat was geen enkel probleem. Toen het tijd was voor het toetje kwam iemand van de bediening vragen of we het leuk zouden vinden dat ze er een kaarsje of iets dergelijks op deden voor mijn broer of dat hij dat misschien eng zou vinden. Super attent! Bij de meeste restaurants moeten we daar zelf om vragen. Mijn mijn broer was heel blij met zijn 'vuurwerk toetje' en hoe het personeel samen met ons voor hem zong. Ik denk dat ik wel weet waar hij zijn volgende verjaardag wilt eten!

    Tessa Quatfass
    Via Google

  • Very good restaurant with tasty meat dishes and friendly service!!! This time we tried the spare ribs that were very nice and juicy, a very well grilled steak, very tasty sate pork skewer and nice goat salad! The tiramisu was also very good! I definitely recommend for a very good dinner in the city center of Purmerend!

    Maria Alexiou
    Via Google

  • Gisteren met collega's (12) gegeten. Iedereen kreeg tegelijk het eten geserveerd. Dat hebben we vaak anders meegemaakt. Fijne bediening. Ook met mijn gluten intolerantie werd rekening gehouden. En wat ook heerlijk was. Warm water uit de kraan bij de wc's.

    Margreet van den Berg
    Via Google

  • Leuk tentje met een gezellige sfeer! Attente en aardige bediening. Eten is prima voor een eettent. Spaans plankje, gamba's en varkenssate waren prima van smaak! Persoonlijk vond ik de Spareribs met honing en mosterd dressing weinig smaak hebben en de Frappuchino iets teveel bestaan uit slagroom, maar dat is mijn smaak.

    Y Janse
    Via Google

  • Heerlijk gegeten op de koemarkt bij Jo&co. Vooraf carpaccio was heerlijk. Daarna de spare-ribs heel mals en smaakvol. Bediening was snel en meedenkend met onze allergie wensen. Al met al een echte aanrader al je heerlijk wil dineren op de koemarkt

    Stijn Kiers
    Via Google

  • Heerlijk gegeten met het gezin, fijn terras en vriendelijke bediening. Voor de kids een lekker bordje patat met een snack, 350 gram kipsaté met patat erbij en de (bekende) XXL carpaccio. Genieten!

    Esther
    Via Google